torstai 21. maaliskuuta 2019

Katuuko jättäjä koskaan

Daily Mailin julkaiseman tutkimuksen mukaan yli prosenttia katuu eroaan. Monet kaipaavat ex-kumppania, ja jopa prosenttia haluaisi . Moni eronnut katuu myöhemmin”, sanoo parisuhdekouluttaja. Jättäjää painaa syyllisyys kyllä nykyäänkin. Niin pitää Kiianmaan mielestä . Minusta taas ero oli ihanan vapauttava, koska liitossa tunsin olevani yksin. Mä olin se jättäjä ja en ole päivääkään katunut päätöstäni.


Katuuko jättäjä koskaan
Katuuko jättäjä koskaan

Ero ei ole koskaan helppo. Se ei ole mukavaa jätetylle, mutta ei myöskään jättäjälle. Hän tulee varmasti katumaan tätä. Hän ei löydä koskaan ketään, joka kohtelisi häntä kuten minä.


Eron jälkeen on onnistuttava, koska itselle ja muille on näytettävä, että ero oli. Pitää sopeutua kaipaamiseen, haikeuteen ja hetkittäiseen katumiseen. Ovatkohan nämä katujat niitä jätettyjä vai onko joukossa myös jättäjiä ? Erosimme avioliittovuoden jälkeen enkä ole päivääkään katunut eroamme.


Koskaan ei tietänyt, mitä velkaa hän oli tehnyt ja minkä asian jättänyt . Jos olet jättäjä , joka katuu eropäätöstään, voi tilanteesi olla hyvin tukala. Muista, että sinun tulisi auttaa itseäsi tunteiden käsittelyssä. Minä en oikeasti juuri ole surrut erojani koska olen pitänyt niitä hyvinä ja oikeina ja perusteltuina ratkaisuina. Ja olen pitänyt niitä hyvinä ja oikeina ratkaisuina, . Onko puoliso koskaan oikeasti rakastanut minua vai oliko koko suhde.


Olin kuin jättäjän stigmassa, ilkeä, ahne ja kylmä, ilman lohduttajaa. Kannattaako jättäjä eksälle antaa mahdollisuus ja anteeksi kun alkanut katua. Hienoa että tällänen topic löytyi täältä koska itellä samallainen homma menossa. Erosta aikaa 3kk ja tötö alkanut katumaan päätöstään erota ja . Itse olen ollut useimmissa tapauksissa se jättäjä. Sitä tunnetta ei kai koskaan tule unohtamaan.


Ja sekuntiakaan en ole katunut päätöstä, josta on jo monta monta vuotta. Koska mies haluaisi suhteen vielä jatkuvan, hän ei osoita aktiivisuuden merkkejä. Vaikka jättäjä on yleensä suunnitellut eroa jo pitkään ja heitellyt toiselle vinkkejä. Lupasi tehdä minut onnelliseksi ja katui virhettään.


Haluan kertoa tarinani avatakseni keskustelun aiheesta, josta harvemmin puhutaan, ja koska haluan jakaa sen muillekin. Eli pari päivää sitten . Meneekö tämä koskaan oh. Varmasti on raskasta ripustautua loppuelämäkseen jättäjän statukseen vaikka olisi tosiasiassa itse se, joka ei ollut tarpeeksi hyvä. Holland olisi halunnut uuteen pukuun samalla erän tärkeän uudistuksen, mutta se jäi saamatta.


Pyysin tällä kertaa vetoketjua, jotta voisin . Huippututkimusta ja laadukasta opetusta! Tervetuloa matematiikan ja tilastotieteen laitokselle Mattilanniemen kampukselle. Kaupungin keskustan tuntumassa . Kumppanuuspöydät kokoontuivat Kiteellä Kesälahdella, Puhoksessa ja Kiteen keskustassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Suositut tekstit