Kirjaudu Omatieto palveluun. Seuraa luottotietojasi ja niiden käyttöä tai tarkasta toisen henkilön luottotiedot. Sopimusasiakkaana voit käyttää yksittäisiä tietoja ja niistä jalostettuja palvelujamme käyttäjätunnuksilla verkossa tai yrityksesi tarpeiden mukaan . Voit tutustua palveluun myös testikäyttäjänä. Metsäverkossa voit tarkastella ja . Oma Plussasta löytyy myös korttikohtaiset toimintaohjeet, miten toimia kortin kadotessa.
Rekisteröidy tai kirjaudu ja ota palvelut käyttöösi! Asiakkaiden tavoittamista suoramarkkinoinnilla, digikanavissa tai kanavayhdistelmillä. Oletko unohtanut salasanasi?
Pohjoismaiden suosituin GDPR-yhteensopiva tapahtumanhallintajärjestelmä. Asiakastiedon analysointia ja kohderyhmiä. Kutsut, ilmoittautumiset, kyselyt, maksut ja raportointi - kaikki yhdellä työkalulla! Ongelmia kirjautumisessa ? Minun palveluni - kirjautuminen on uudistunut. Ilmoittautuminen, esitestitapausten palautuspvm, Yhteistestausvaiheiden aloitus, Yhteistestauslausunnon numero ja päivämäärä.
Sosiaalihuollon asiakastiedon arkiston määrittelyt sisältävät sosiaalihuollon valtakunnallisten tietojärjestelmäpalveluiden ratkaisuarkkitehtuurin, toiminnalliset. Klikkaa Salasana unohtunut? Sähköpostiosoite, jonka tähän kirjaat, pitää . Säilytämme asiakastietoja sinusta, jotta voimme tarjota sinulle palveluitamme.
Tällöin et myöskään voi kirjautua verkkosivujemme asiakasportaaliin tai . Voit käyttää muita tunnistustapoja tai yrittää uudelleen. Verohallinnon kirjeiden postitus on toistaiseksi . Yksittäinen käyttäjä voi tarkistaa omat käyttäjätiedot ja vaihtaa salasanan palveluun. Käyttövaltuushallintaan kirjaudutaan Kiinteistötietopalvelun tunnuksilla.
S-tunnuksella kirjautuminen vastaa kevyttä tunnistamista, se ei korvaa vahvaa tunnistusta vaativien palveluiden kirjautumista. Pankkitunnuksia tarvitset . Valjasta asiakastieto automatisoiduiksi markkinointiviesteiksi. Analytiikka ja raportit.
Yhdistä monikanavainen asiakastieto. Avaa Vakuutukset ja korvaukset -välilehdeltä asiakastietosi. Paina ikkunan alareunasta Muuta-nappia ja . Miksi omassa profiilissa asiakastietoihini tekemäni muutokset eivät näy? Monipuolinen ja joustava asiakastietojen hallinta.
Kaikki asiakasta koskevat tiedot aina asianomaisten saatavilla. Laskutuksen automatisointi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.