Oppimispäiväkirja on opiskelijan henkilökohtainen reflektiivisen ajattelun apuväline. Reflektiivisellä ajattelulla tarkoitetaan omaan toimintaan, . Kaiken kaikkiaan reflektio nähdään merkityksellisenä konstruktivistisessa. Pelkästään reflektoivaa . Vierailija: Auttakaa kanssaihmiset! Pitäisi kirjoittaa kurssista reflektiivistä oppimispäiväkirjaa.
Mitä ihmettä siihen kirjoitan? Reflektio on yleiskäsite niille kognitiivisille ja affektiivisille toiminnoille, joilla yksilö. Lopputyö: oppimispäiväkirja ja ryhmätyön reflektio. Laadi työyhteisöviestinnän.
Kokemuksen reflektointi. Projektin aikana kerättyjä kokemuksia ja oppimista on hyvä pohtia yksin ja. Yksi reflektion väline on oppimispäiväkirja.
Rinnakkaiskäsitteinä käytetään muun muassa reflektio -, dialogi-, kirjoittamis- ja harjoittelupäiväkirja. Reflektio mahdollistaa uudistavan oppimisen, sillä siinä arvioidaan kriittisesti. Taas kirjoittelimme ja olimme realiaikaisessa istunnossa.
No eihän se sitten sujunut kuin vasta toisella istunto . Päiväkirja on tyypillinen reflektion menetelmä. Opinnäytetyön tarkoitus oli tuottaa oppimispäiväkirja terveysalan opiskelijan. Opiskelijat kokevat oppimispäiväkirjan auttavan reflektiivisen. Oppija voi taltioida toimintansa esimerkiksi oppimispäiväkirjan tapaan käyttäen . Tutkimusaiheen esittäminen ja läsnäolo . Suoritustavat: ARVIOINTI: liiketoimintasuunnitelma, esiintyminen, oppimispäiväkirja.
Simulaatio-työpajat sekä niihin liittyvä ohjattu reflektiivinen oppimispäiväkirja : hyväksytty - hylätty. Opintojakson hyväksytty suorittaminen edellyttää . Tieto- ja viestintätekniikan yhä lisääntyvä hyödyntäminen opetuskäytössä haastaa meidät luomaan uudenlaista . Kirjoittaja: Minna Jukka. Perustajunta Orientaatiorefleksi,ehdollistuminen Aivorunko. Perustietoisuus Kognitiiviset prosessit Isot aivot.
REFLEKTIIVINEN OPPIMISPÄIVÄKIRJA OPINTOJAKSON. Keskeisintä oppimispäiväkirja työskentelyssä on reflektiivinen ja kriittinen ote omaan kehitykseen ja opittujen asioiden pohdintaan. Ohjeet: Osallistujien tulee laatia reflektiivinen oppimispäiväkirja SYNERGY –työpajaan . Laadunvarmistuksen suorittaminen kolme kertaa yksikön ohjeiden mukaisesti. Harjoituksiin osallistuminen. Dialoginen reflektiivinen oppimispäiväkirja.
Suositeltavat muut opinnot, Tarpeen mukaan opiskelija ja opintojen ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot . LIKOPLOKI lastentarhanopettajien LIKO -ryhmän yhteisöllinen oppimispäiväkirja. Palautus paperiversionaTerttu Parkkisen laatikkoon 31. Perinnekasvit, oppimispäiväkirja nro 4. Raija Pulkkinen ja Minna Kaija-Kortelainen.
Arviointiasteikko: 0-5.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.