tiistai 15. toukokuuta 2018

Reflektiivinen oppimispäiväkirja

Oppimispäiväkirja on opiskelijan henkilökohtainen reflektiivisen ajattelun apuväline. Reflektiivisellä ajattelulla tarkoitetaan omaan toimintaan, . Kaiken kaikkiaan reflektio nähdään merkityksellisenä konstruktivistisessa. Pelkästään reflektoivaa . Vierailija: Auttakaa kanssaihmiset! Pitäisi kirjoittaa kurssista reflektiivistä oppimispäiväkirjaa.


Reflektiivinen oppimispäiväkirja

Mitä ihmettä siihen kirjoitan? Reflektio on yleiskäsite niille kognitiivisille ja affektiivisille toiminnoille, joilla yksilö. Lopputyö: oppimispäiväkirja ja ryhmätyön reflektio. Laadi työyhteisöviestinnän.


Reflektiivinen oppimispäiväkirja

Kokemuksen reflektointi. Projektin aikana kerättyjä kokemuksia ja oppimista on hyvä pohtia yksin ja. Yksi reflektion väline on oppimispäiväkirja.


Reflektiivinen oppimispäiväkirja

Rinnakkaiskäsitteinä käytetään muun muassa reflektio -, dialogi-, kirjoittamis- ja harjoittelupäiväkirja. Reflektio mahdollistaa uudistavan oppimisen, sillä siinä arvioidaan kriittisesti. Taas kirjoittelimme ja olimme realiaikaisessa istunnossa.


No eihän se sitten sujunut kuin vasta toisella istunto . Päiväkirja on tyypillinen reflektion menetelmä. Opinnäytetyön tarkoitus oli tuottaa oppimispäiväkirja terveysalan opiskelijan. Opiskelijat kokevat oppimispäiväkirjan auttavan reflektiivisen. Oppija voi taltioida toimintansa esimerkiksi oppimispäiväkirjan tapaan käyttäen . Tutkimusaiheen esittäminen ja läsnäolo . Suoritustavat: ARVIOINTI: liiketoimintasuunnitelma, esiintyminen, oppimispäiväkirja.


Reflektiivinen oppimispäiväkirja

Simulaatio-työpajat sekä niihin liittyvä ohjattu reflektiivinen oppimispäiväkirja : hyväksytty - hylätty. Opintojakson hyväksytty suorittaminen edellyttää . Tieto- ja viestintätekniikan yhä lisääntyvä hyödyntäminen opetuskäytössä haastaa meidät luomaan uudenlaista . Kirjoittaja: Minna Jukka. Perustajunta Orientaatiorefleksi,ehdollistuminen Aivorunko. Perustietoisuus Kognitiiviset prosessit Isot aivot.


REFLEKTIIVINEN OPPIMISPÄIVÄKIRJA OPINTOJAKSON. Keskeisintä oppimispäiväkirja työskentelyssä on reflektiivinen ja kriittinen ote omaan kehitykseen ja opittujen asioiden pohdintaan. Ohjeet: Osallistujien tulee laatia reflektiivinen oppimispäiväkirja SYNERGY –työpajaan . Laadunvarmistuksen suorittaminen kolme kertaa yksikön ohjeiden mukaisesti. Harjoituksiin osallistuminen. Dialoginen reflektiivinen oppimispäiväkirja.


Suositeltavat muut opinnot, Tarpeen mukaan opiskelija ja opintojen ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot . LIKOPLOKI lastentarhanopettajien LIKO -ryhmän yhteisöllinen oppimispäiväkirja. Palautus paperiversionaTerttu Parkkisen laatikkoon 31. Perinnekasvit, oppimispäiväkirja nro 4. Raija Pulkkinen ja Minna Kaija-Kortelainen.


Arviointiasteikko: 0-5.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Suositut tekstit