maanantai 19. marraskuuta 2018

Kaunis kirje ystävälle

Kaunis kirje ystävälle

Ansaitset kaiken tuen ja rakkauden ilman . Ei minun Sinulle kirjoittaa tarvitsisi. Tunnet minut, tiedät minusta muutenkin enemmän kuin kukaan muu. Hyvä ystävä, haluan kertoa sinulle, miten tärkeä ja kaunis olet.


Kirje voi olla tärkeiden ajatustensa lisäksi kaunis kuin koru. Joskus ystävälle ei muista sanoa, kuinka tärkeä hän on. Tämän jutun avulla se onnistuu. Avoin kirje -sarjassa ihmiset kirjoittavat avoimesti ja rohkeasti asioista, jotka ovat.


Olit ystävällinen, hymyilit ja olit aina kauniisti pukeutunut. Kauniit kirjepaperit ja ihanat kynät ovat tietysti oleellinen osa harrastusta! Vähintään yksi kirje päivässä piti päästä kirjoittaamaan. Joulu on ensi viikolla.


Kaunis kirje ystävälle

Ei yhtäkään joululahjaa hankittuna. Tenttiviikko on vihdoin takana. Eilen illalla tanssahtelin . Sinut nähdään kauniina ja vaikka sinä luulet, että kiinnitämme huomiomme esimerkiksi selluliittiin tai ihovirheisiin, asia ei ole niin.


Olet kaunis , upea ihminen. Kirjoita pieni kirjoitus fiktiiviselle ystävälle , voit saada vastauksen. Kirje ystävälle joka antoi minulle mahdollisuuden jakaa ajatuksia. Sinulle kiitos ja Kaunista ,lämmintä kevättä ja kuumaa kesää Sinulle.


Paras ystävä on läsnä hauskimpina hetkinä ja osana ikimuistoisimpia . Puuttuu: kaunis Testaa, kuinka paska ystävä olet? Ikinä ei tiedä jos ystävä vaikka tarvitsee minua. Perun vain, jos ystävä on tollo. Toisinaan ystäväni puhuvat vain itsestään. Osa 1: Emma haluaa olla vain ystäviä.


Aila Kaunistolle , joka toimii Tampereella ompelijana. Kirjeessä Cash kertoo vaimolleen olevansa onnekas saadessaan jakaa elämänsä tämän kanssa ja toivottaa hyvää syntymäpäivää. Tämä merkillinen kirje pani pääni kerrassaan pyörälle. Mutta minusta kirjeet olivat kauniita , eikä minun tarvinnut muuta kuin poimia muutama kohta sieltä . Ihmisille oli paljon helpompaa soittaa . Vierailija: Ehkä ystäväsi ymmärsi, että et luota häneen ts. Siirry kohtaan Etsin ystäviä ja parisuhdetta miehestä tai naisesta - Minulla ei ole paljon ystäviä ja olen aika.


Kaunis kirje ystävälle

Minä katson tv-sarjoja Kauniit ja rohkeat, . Irja-tädin vanhojen kirjeiden lukeminen tuo hymyn Siru Valtosen huulille. Irja osaa sanoa tosi kauniisti. Kun minulla on yksikin tällainen ystävä , niin minulla on maailmassa kaikki!


Ystävyys kasvoi kirjeitse. Elämä kaunis on, kun tiedän sen. Mieti miten kaunis nahka pitää sisällään kaiken sen.


Kaunis kirje ystävälle
Kaunis kirje ystävälle

Järkyttävän puhdas ja kaunis kuvaus tapahtumista maanpäällä, sen loppuvaiheissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Suositut tekstit