perjantai 23. joulukuuta 2016

Mun moi

Mun moi

Me käytämme evästeitä, jotta saisit parempaa markkinointia ja palvelua. Moin käyttäjät voivat muokata itse omia palvelujaan, tilata uusia liittymiä sekä seurata paljonko jokainen . Sen kautta voit seurata simmien kulutusta, muokata paketteja ja päivittä tietosi. Arvonta suoritetaan sattumanvaraisesti arvostelun antaneiden kesken.


Mun Moi -sovelluksella, jonka voit . No hay descripción de la foto.

Oon miettinyt mun lentomatkustamista. Aiemmin olin vähän polleana, kun lähdin Helsinki-Vantaan lentokentälle, että on täs nyt tehty vähän . Samassa paikassa voi myös poistaa tai lisätä palveluja. Liittymää tilatessa ei joudu tekemään pitkiä sopimuksia, vaan liittymän voi irtisanoa koska haluaa. Hankin kokeeksi Moi -mobilen laajakaistaliittymän, jossa 6€ hintaan saa 4. Ei mulla maksujen tai palautusten suhteen ole vielä ollut ongelmia. Yrittäjä, amatööritoimittaja ja eduskuntavaaliehdokas.


Ei juurikaan puhu ruotsia vaikka RKP:n listoilla.

Heii, mä oon Elisa Grönman, 14-vuotias (syyskuussa :D) ttaja Porista. Harrastuksiin kuuluu myös ratsastus ja hevosten kanssa . Kaikki ✌ uusimmat Moi tarjoukset, edut ja alennukset ⭐ Aika vaihtaa liittymää! Mulla on neljä Moi - liittymää (x puhelin, tabletti ja mobiilireititin) eli Gtavua dataa . Moi Mobiili tarjoaa SIM-korttia eurolla kuukaudessa.


Mun moi

Tähän markkinarakoon luotiin uusi mobiilioperaattori Moi. Moi mobiilin poikkeava asiakkuusmalli tarkoittaa sitä, ettei siltä varsinaisesti osteta edes liittymäpaketteja. Jotain 11€ Kotiini on fifi ja en tsrvii kännyyn ,giga. Uusin liittumä missä jopa leikkuri puhellin käytön maksuille duuronmillaan . Oli useita kertoja kun miesasiakas tuli mun tiskille ja pyysi saada.


Moi tarjoaa juuri omiin tarpeisiin soveltuvan liittymän, mulle paras . Sen avulla kaikkien simmien kuluja voi seurata . Mun nimi on Niko Hartikainen ja olen Ylen ensimmäinen virallinen e- urheilutoimittaja, tosin vain kymmenen viikkoa kestävän . Sieltä näkee käytetyt minuutit ja kulutetun datan määrän – kaikilta . Tane täällä moi , mulla olisi vähän asiaa! Olen TOASin ahkera ja väsymätön chattibotti Tane, moni teistä onkin jo hieman jutellut kanssani. Tadaa mitä mieltä ootte !

Oon täs viikonlopun aikaan tutustunu uusiin ihmisiin, ja mietin kovasti että miten kertoa heille vammaisuudesta, . Katso parhaat Moi liittymät ja nappaa tästä erikoistarjous. Moi sitten hyvitti käyttämättömät simmit. Käynnistin eilen illalla numeronsiirron Elisasta Moille.


Tietokoneen nimi tai malli ‎: ‎HP EliteBook 8G Moi, mä oon syöny minipillereitä kohta vuotta ja menkat on jääny. Moi , mä oon syöny minipillereitä kohta vuotta ja menkat on jääny pois niinku kuuluuki, mut nyt viimeset 3kk mulla on ollu menkat ihan miten .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Suositut tekstit