E-Cruise – nopeudenrajoitin on luotu kevytautoille. Mihin automalleihin rajoitin on tulossa? Jos kevytauto halutaan takaisin henkilöautoksi, vaatii se vain rajoittimen poiskytkennän ja . Nopeusrajoitettuja henkilöautoja eli kevytautoja koskevat lait on hyväksytty ja ne.
Muutos onnistuu poistattamalla nopeudenrajoitin ja viemällä kevytauto. Taloudellisesti suurempi asia on, että kevytautoksi muutettavan henkilöauton pitää . Vielä ei tiedetä tarkkaan, millainen rajoitin tulee olemaan, sillä asia on vielä . Rajoittimen asentamisen henkilöautoon arvioidaan maksavan 500–1 . Kevytauto tarkoittaa nopeusrajoitettua henkilöautoa, jonka. Listasimme automallia, joiden rajoittimia on testattu ja jotka nähdään myöhemmin. Nopeudenrajoitin maksaisi noin 300–5euroa ja asennus siihen päälle.
Ajokortti hyllylle ja kevytauto uusintakatsastukseen. Uudenlaisten kevytautojen odotetaan syrjäyttävän mopoautot nopeasti. Laki ei erikseen sano, millainen rajoittimen täytyy olla, joten niiden . Opelin testiautossa kaasupolkimen rajoitin toimii siten, että. Henkilöautoista muunnellut kevytautot tulevat tarjolle nykyisten mopoautojen rinnalle ja.
Rajoitin voidaan asentaa manuaali- ja automaattivaihteisiin autoihin. MIKSI PEUGEOT- KEVYTAUTO ? Kun nopeudenrajoitin poistetaan, kuljettajalla on alla jo valmiiksi tuttu auto, joten . Kuvan 1PRO GPS-GSM Speed Limiter nopeudenrajoitin maksaa noin. Koska kevytauto on moderni henkilöauto, jossa vain nopeus on. One-Pron ja sen yhteistyökumppanien kehittämän rajoittimen ohitus on tehty. Tällöin kevytauto ei olisi tientukkona kaupungeissa, mutta . Sama auto käy myös vuotta täyttäneille – kun rajoitin poistetaan, ajokki on . Lisäksi jos rajoittimen saisi jotenkin sammutettua, niin 15-vuotiaalla olisi käsissään normaali henkilöauto.
Meidän mielestämme kevytauto olisi erittäin hyvä . Joka tapauksessa kevytautojen rajoittimien ohittaminen olisi huomattavasti vaikeampaa . Kuten autoa valitessa yleensäkin, kevytauton käyttötarkoitus määrittelee pitkälti, millainen ajoneuvo. Ammattilehti koeajoi marraskuussa voimaan astuvan kevytautoasetuksen mukaisesti muutetun Volkswagen Polo 1. Pelkän nopeuden rajoittaminen on yksinkertaista, edullista ja helppoa, mutta niin on rajoittimen kiertäminenkin”, sanoo Oy One-Pro Ab:n . Liikenteeseen tulevia kevytautoja on perusteltu turvallisuudella. Me ammattilaisina voimme kertoa, että myös henkilöauton.
PRO käyttöjärjestelmän versio tähän kevytauto projektiin. Mopoautolla ajava Emilia Korpela kokee kevytautojen tuomisen. Näin kevytauton verokohtelu pysyisi samana, jos rajoitin poistetaan ja ajoneuvo otetaan muutoskatsastuksen jälkeen käyttöön tavallisena .
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.