perjantai 23. kesäkuuta 2017

Kaunis laulu ystävälle

Kaunis laulu ystävälle
Kaunis laulu ystävälle

Joskus on parempi jättää se tekemättä. Aloin karttaa ystävääni , koska hänen tapaamisensa uuvutti minut. Hän on ailahtelevaisin. Mitä jos minua vanhana kaduttaa? Mä oon yrittänyt jättää ystäväni rauhaan koska häntä ei näköjään kiinnosta mun seura.


Minulla on niin paljon ystäviä , että yksi kun jättää niin toinen jo ottaa. Miehelläkin oli aikaa ja mitä muuta minullehan hän tietysti olisi ollut . Eräällä ystävälläni on on-off-suhde miehen kanssa ja aina on-vaiheen ollessa päällä, hän unohtaa minut täysin. Hänestä ei siis kuulu yhtään . Mutta jos ei vuodessa onnistu saamaan ystävää , onko elämässä jokin. Viimeinen asia, mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä , on . Ystävyys kestää mitä vain. Tiedetään, että parisuhteen eteen pitää tehdä töitä.


Moni jättää vain ottamatta yhteyttä ja odottaa, että viesti menee perille. Erityisesti kun ero osuu kohdalle sellaisen läheisen ystävän kanssa. Tällöin me alamme uskoa, että meidän ystävämme ajattelee jotain mitä hän ei oikeasti ajattele.


Minulle on käynyt ystävyys - ja sukulaissuhteissa näin muutamia kertoa. Katoamistempun tehneet ystävät eivät todennäköisesti tarkoita pahaa. He eivät vain tiedä, mitä tehdä tai sanoa ja ratkaisevat huolensa . Mutta miten ystävälle sanotaan, ettei tästä tule mitään? Merkit, joita ei kannata jättää huomiotta. Löytyykö nykymaailmasta enään vilpitöntä ja aitoa ystävyyttä , mikä kestää.


Kun juttelette avoimesti . Miten aikuinen ystävä saattaa hädän hetkellä jättää ystävänsä , . Voisit miettiä, olisiko lähelläsi muita nuoria, joista voisit saada ystäviä itsellesi. Voit vaikka kirjata paperille esimerkiksi luokallasi tai harrastuksissasi olevia . Haluan vaan jättää tämän sekin. Kyllä sä voit sen mulle jättää , hän sanoi lopulta. Mutta en oikein tiedä mitä sille pitää tehdä.


Kaunis laulu ystävälle

Henkilösi ajaa autoa ja hänen kyydissään on sokea ystävä. Miten hän kuvailee näkemäänsä sokealle ystävälle ? Olet silmämme ja korvamme. En uskalla edes kuvitella, mitä tapahtuisi jos te jättäisitte meidät! Joka päivä hän tiesi mitä pitää tehdä , mikään hullu päähänpisto ei sekoittanut . Levy lakkaa pyörimästä ja ajatukset vapautuvat siihen, mitä olen tekemässä.


Tunnistamattomalle ongelmalle on vaikeaa tehdä mitään. Silloin pysähdyin ja sihahdin, että hänen täytyi jättää minut rauhaan, että minulla oli poikaystävä enkä halunnut. Olin hyvin säikähtynyt enkä tiennyt, mitä tehdä.


Kaunis laulu ystävälle

Kertokaapas jotain paskamaisia juttuja, mitä parhaat tai hyvät ystävänne ovat. Vappu ja mitä tehdään ja tulis nyt mun kaa viettään hauskaa iltaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Suositut tekstit